Bakat

I kväll så var jag och gumman hos min mamma och bakade pepparkakor:) Gumman bakade inte men hon tittade på lite och lekte med mormor medan mamma bakade.

Jag har inte smakat på dom än men jag hoppas dom blev bra ;)

Annars idag så tvättade jag och efter de så var jag hos Sara och hennes dotter Vilja en sväng innan jag åkte till mamma.

Nu när vi kom hem i från mamma så skulle jag och älskling bada gumman och de är verkligen de värsta hon vet.
Och jag vet inte vad jag ska göra för att hon ska gilla de heller :/.
Nån som har nått bra förslag vad man ska göra när ens barn verkligen hatar att bada??

Gumman sover gott , å jag och älskling sitter och kollar på film en stund innan vi ska lägga oss.

God natt & Sov gott!


 


Jag har bakat dessa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback