Fredag :)

Idag är de fredag och de är skönt att de äntligen är helg, men önskar att de var lite mysigare december väder ute än vad de är just nu.
Och idag så blir de att busa och leka med gumman och försöka röja lite här hemma i den mån de går.

Sen funderar jag på om man kanske ska baka pepparkakor och kanske lussebullar när älskling kommer hem.
Men får se vad han tycker med.
Och så kanske de blir lite frdags mys med i kväll och nån bra film om de inte går nått bra på tv.


Igår så var jag och gumman på stan och jag fick fixat lite grejer sen gick vi hem å jag försökte städa lite smått.
Men de blev inte så mycket städande tyvärr, men så är de ibland.

Och på kvällen så kom svärmor på besök en sväng och de tyckte gumman var roligt :)
Efter de blev de att kolla på film å mysa lite i tv och natta gumman så klart <3
Och efter de så blev de att sova

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback