Glömt mobilen :(

F*n jag glömde nog min mobil hos min mamma för jag hittar den ingen stans och jag hatar att vara utan min mobil.
Är helt mobil beroende, de är inte bra jag vet men så är de.
Och jag tror inte mamma vet att jag glömt den och jag kan ju inte säga de till henne heller :/
Vad ska jag göra, jag kan ju inte få tag på min sambo eller så han kan säga de till mamma.
Hur kunde jag glömma den? :(
Aja så kan de vara.. Men jag är verkligen arg på mig själv just nu.

Men just nu sover gumman, får se hur länge hon sover.
Men de hade ju varit bra om hon sov ett tag så jag hann att greja lite här hemma.
De är väll bäst att jag sätter i gång innan gumman vaknar igen.

Puss&Kram


Kommentarer
Anna - Ensamstående mamma till Saga & Freja-Gabriella säger:

Hejsan!



Tack för titten! Det är Ilda som gjort min design, och henne hittar du här.. http://mislimoje.blogg.se/

2011-12-19 | 16:09:09
Bloggadress: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback