Heldag i Karlstad

Idag har jag varit en heldag i Karlsdtad med finaste Sara <3
Vi hade jätte trevligt tycker jag och jag hoppas verkligen att vi kan göra om de igen :)
Vi hade inga barn med oss för de var lättast så när vi skulle shoppa mycket, så dom var passade idag.

Men jag hade tänkt mig hittat massor till mig själv på rean å så, men så blev de inte.
Jag hittade ett par skor, en klänning, strumpyxor, en BH som jag vekligen behövde, en maskara och 2 par örhängen och en väska.
Kan ha glömt nått men de tror jag inte i alla fall.
Trodde jag skulle hitta mycket mer kläder men så blev de ej :(
Men ska hålla ögonen öppna för min presentkort är kvar så om de kommer nått längre fram så kan man köpa de då:)

Men de blev en del kläder å saker till gumman med: ett par jeans, en klänning, ett par små skor, en vår mössa som var jätte söt, en haklapp, ett par vantar.
Sen kommer jag inte ihåg om de var nått mer.
Men hittade nått i alla fall:)

Saknade gumman hela dan så de var helt underbart när hon kom hem.
Älskar min dotter mest av allt i hela världen♥

Men just nu så sitter jag å väntar på att älskling ska komma hem, gumman sover redan.
Men jag funderar på om jag ska gå å lägga mig å sova jag med i stället för att sitta uppe å vänta.
Börjar känna mig trött nämligen

Men god natt allihop!
Puss och Kram!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback