Lördag

Idag så har jag varit riktigt seg har inte ens gjort mig helt i ordning än :p
Men de är skönt att kunna ta de lugnt ibland med.

Annars idag så ska vi nog en sväng till min mamma, för min farmor och farfar är där och dom vill gärna träffa gumman igen.
Dom har int sett henne sen i sommras och de är ju ett tag sen.

Efter de så kanske vi ska hem till alex kompis, men har inte bestämt oss än.
Eller så blir de bakning här hemma, men vi får se vad de blir.
Skulle ju behöva städa här hemma med, men får se om vi hinner göra de idag eller om de kanske blir imorgon.
Men lite plock idag blir de nog i alla fall.

Men nu ska jag gå och göra mig i ordning.
Puss&Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback