Min Söta Lucia♥

Igår så var Mimmi och hennes dotter Hailey hemma hos oss, så gumman och Hailey fick leka lite å så.
De var länge sedan vi såg så de var jätte kul att dom kunde komma idag :D

På förmiddagen så var jag och gumman å lussade för farmor och farfar och dom blev jätte glada.
Gumman var så söt som en liten Lucia<3

Men jag tycker de är så tråkigt att de bara har regnat ute och blåst massa, de är inte nått December väder alls.
Jag vill ha snö, så man kan få en nån julkänsla, för de har jag typ ingen alls och de är tråkigt.
För jag älskar verkligen julen, men nu känns de inte som de snart är jul och de är tråkigt.
Men vad ska man göra :/
Hoppas snön kommer snart!!

Annars så har de inte hänt så mycket mer idag faktiskt, men dagen har varit jätte bra.
Men jag skulle jätte gärna vilja veta vad ni vill se mer av i min blogg så jag kan göra den bättre:)
Men nu ska jag prata lite med min sambo!

Puss&Kram!!

Älskar min familj mest av allt♥


Mammas fina Lucia♥


Kommentarer
el-sarah från karlberg säger:

Va söt hon är :)

2011-12-16 | 20:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback