Onsdag

Idag så vaknade gumman och var på ett bra humör, jag vaknade av att hon låg och pratade med sig själv.
Och när jag tittade på henne så låg hon på mage i sängen och tittade på mig.
Efter de gick vi upp och käkade lite frukost och kollade på julkalendern.
Gumman sitter helt stilla och tittar på den varje morgon med mig, de e jätte mysigt<3
Sen var de full fart en stund.

På eftermiddagen var vi hos min mamma en sväng och käkade.
Fast de blev jag som fick laga maten, och då blev de kyckling ris och sås :)
Efter de så körde min morfar mig till stallet så var jag  där i ca 1 timme å red å så.
Har nämligen börjat å rida ;)
Då passade gummans farmor henne den stunden och de hade gått jätte bra.

Sen åkte vi hem å väntade på att min sambo skulle komma hem, å så käkade vi lite allihop.
Och nu sover gumman, och då hoppas jag att de blir för natten och att hon sover bra i natt.
Men nu för min del så blir de att sitta lite vid datorn eller mysa ner mig i soffan och kolla lite på tv innan man ska sova.

God Natt & Sov Gott!

Älskar min underbara familj♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback