Tisdag 20:e December

Idag har jag, gumman, Sara och hennes dotter varit på stan typ hela dagen och handlat julklappar och massa annat.
Men ändå är jag inte helt klar med julklapparna än.

Och de värsta är att jag vet inte vad jag ska hitta på till dom personerna jag har kvar att köpa till heller :/ hm…
Hoppas jag kan hitta nått imorgon om de blir att jag kommer ner på stan då.
Annars får jag ta de på torsdag.

Efter vi hade varit på stan så gick vi hem till Sara och snackade lite och slog in lite julklappar. De var jätte trevligt:)

Sen när älskling hade kommit hem så blev de att laga lite mat och efter de
Så passade älskling gumman lite så slog jag in ännu fler julklappar.
Och de är skönt att ha de gjort nu.

Men nu blir de att lägga sig å sova snart och hoppas på att man kan sova bra i natt.

God natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback