Tandläkaren med Kelly

Idag ska gumman till tandläkaren, vet inte varför hon ska dit igen. Hon var ju där på koll där vi bodde förut när hon var 1,5år men nu ska hon dit igen, kanske är för att vi har flyttat och att dom måste kolla med då. Men har ingen lust att gå dit idag, men de är ju ett måste. Får se om hon vill öppna munnen idag :)

Annars idag så blir de att tvätta lite, plocka lite här hemma, mysa och en massa bus och lek såklart :)
Men sen hoppas jag bara att min förkylning kan gå över snart, har haft den nästan en vecka nu och de börjar bli jobbigt :/ Men men...

Nu ska jag göra mig i ordning och gumman sitter och tittar på sitt favorit program på tv:n " Musses klubbhus" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback