I Edsleskog igen :)

Jag har inte bloggat på länge de är inte bra.
Men de har varit mycket denna veckan, massor att göra i skolan och de har jag fortfarande, och så är gumman dålig men hon börjar bli bättre:)
Hoppas hon blir helt frisk snart min prinsessa.

Vi är i Edsleskog precis som förra helgen, för att älsklingen håller på att greja med bilen. Hoppas han snart blir klar med den.
Gumman sover på mig och jag kollar lite på tv.
Ska snart skicka in min mobil och kolla om och vad de är för fel på den, de knastrar jätte mycket när jag pratar i den och ekar med, jätte skumt är de:S
Men då kommer jag ha ett tillfälligt nummer när min mobil är på lagning. Men säger till när jag går över på de:)


Ha de bra allihop!
Puss&Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback