Kvällen den 16/2

Idag gick jag upp 6.30 och gjorde mig i ordning efter de så tog jag fram gummans kläder som hon skulle ha på sig och gjorde i ordnign henner frukost, sen fick jag tyvärr gå upp och väcka henne lite efter 7.00 bara för att hon skulle till dagis kl 8 idag.
Jag börjar inte fören vid 10 egentligen men jag gjorde ett prov 8.30 idag så de var därför.
hoppas bara att provet gick bra idag:)

Annars idag så har jag varit hemma och pluggat, varit hos underbaraste Sara och ätit god lunch<3
Sen plockade jag lite här hemma innan man hämtade gumman i från dagis.
De hade gått jätte bra där och hon hade ätit bra med:)
Hon är så duktig mammas prinsessa<3

Sen blev de massa lek och bus hemma med gumman, och Sara och Vilja kom upp en stund så gumman och Vilja lekte lite.

Och nu sover gumman och älskling grejar med bilen så jag sitter och kollar på tv själv, så kan de vara ;) hihi

Jag har inte träffat nån av mina vänner nästan på sista tiden, för jag har haft hur mycket som helst med skolan och läxor, och så vill jag ju umgås med familjen med och på helgerna så pluggar jag massor och umgås med familjen då.Men vill och måste träffa mina underbara vänner snart, saknar er jätte mycket<3


Men nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska sova om ett tag, börjar bli trött.
Men god natt allihop och sov gott.

Kelly mammas allt<3

Puss&Kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback