2 jaunari

Idag har de varit en såndär lugnt dag som vi bara har tatt de lugnt å lekt och busat så klart.
Lite senare på eftermiddagen så gick vi ner till stan en sväng och handlade lite mat och mys till i kväll.
Min sambo är hemma idag för han är pappa ledig och de har varit jätte mysigt att ha haft han hemma en dag till.

I kväll nu då så blir de bara att mysa med familjen och titta lite på tv eller på nån film
och äta lite gott ;) Å kanske busa en stund med gumman inann hon somnar.
För hon ska ju sova strax så hon blir pigg å glad imorgon.

Men nu ska jag gå ner till min underbara familj igen♥
Älskar min famillj mest av allt♥

God natt å sov gott!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback