Första dagen på inskolningen!

Idag så var vi på inskolning på förskolan med gumman, både jag och älskling var med.
Ibörjan var hon lite blyg, men sen gick hon till en av sina fröknar och lekte och hade jätte kul:)
 Hoppas de fortsätter så och att hon kommer trivas på förskolan.
Vi ska dit i morgon med men då blir de bara jag och gumman, men de ska nog gå bra :)
Inskolningen är 2 veckor men om de kommer gå jätte bra, så kan hon börja med "schemat" redan nästa vecka. Men vi får se hur de går.

Efter inskolningen var hela familjen i Karlstad och shoppade lite, hittade en klänning till mig och så klart endel till gumman.
Men vi köpte födelsedags presenter med som hon ska få på onsdag.
Hoppas hon blir glad.

Nu ska jag leka en stund med gumman innan hon ska sova.

Älskar min underbara familj mest av allt <3

Puss & Kram!!


Kommentarer
Cissi säger:

Skönt att det gick bra för lilltjejen!

2012-01-16 | 19:59:30
Bloggadress: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback