Förtidigt födelsedags kalas

Idag hade vi födelsedagskalas för gumman. Hon fyller ju inte förrän till veckan men då var de svårt att ha kalas för de var inte så många som kunde komma då, som hon fyller typ mitt i veckan.

Men först tänkte vi ha de nästa helg men är vi bort bjudna på ett kalas då och de ska hållas i den lokalen vi skulle ha kalaset i. Så de fick bli denna helgen i stället:)

Men de var ett lyckat kalas med släkt och vänner och massa fina presenter:)

Vi bjöd på smörgåstårta och vanlig tårta till kaffet:)
Men den vanliga tårtan hade Micke bakat själv och dom var super goda och jätte fina hade han gjort dom med! Så tack Micke :D
Och gumman fick smaka tårta för första gången och hon tyckte de var jätte gott:)

Och så blev de ju mycket bus och lek med alla barnen å så.
Men de var ett jätte lyckat kalas:)


Men jag och min sambo ska fira gumman den dan hon fyller på:)

Men nu är jag trött och gumman sover . Å jag funderar på om jag ska försöka sova med, men vet inte än.

God natt allihop !
Puss&Kram!!

Gumman som nyss har ätit en liten tårtbit <3;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback