Kvällen 19/1

Idag har de varit en del, först komma till skolan 8 på morgonen och fråga om man kan byta ett ämne till något annat, och de gick bra så jag blev jätte glad:D
Sen satt jag i skolan till kvart över 10 för då började min 1:a lektion, sen lunch från 12-13 sen en lektion igen till runt ca: 14.00 slutade lite tidigare.

Sen ner på stan för att träffa min sambo och dotter där, sen hämta en kompis och hennes dotter för att åka till alex kompis som hade bjudit oss på middag.

Sen var vi där ett tag å snackade lite å så där, sen kom vi hem och tog de lugnt.
Och nu är jag trött och tänkte lägga mig ,men jag kom på att vi måste ändra gummans schema för förskolan med. De måste jag göra innan jag lägger mig.

Och de hade gått jätte bra på förskolan idag, de var pappa som var med idag:)

På den förskolan så ska dom barnen som skolas in bara vara där en liten stund varje dag och de tycker jag är bra så de inte blir för mycket för dom.

Och så har jag ju inte berättat jag har köpt mig en egen liten dator som e ROSA och jag ÄLSKAR den :D hihi
Bild på den kommer snar t;)

Men nu får jag gå ner å fixa lite, sen upp och sova:)
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback