Pulka åkning

Igår så åkte gumman pulka för första gången och hon tyckte de var roligt :)
Så hoppas att snön ligger kvar ett tag nu så gumman kam få åka mycket pulka:)

Idag då så var jag på inskrivning för skolan. Ska börja plugga denna vecka, får se hur de blir.
Ska läsa starta eget/handels och lite gymnasie ämnen med.

Och när jag är i skolan så ska gumman börja på dagis. Har inget annat val även om jag tycker att hon är lite liten än. Men vad ska man göra..
Men hon börjar inte inskolningen förrän nästa vecka så då ska pappa vara hemma med gumman när jag är i skolan.

Hoppas de kommer att gå bra med inskolningen å allt.
Helst av allt så vill jag ju vara hemma med henne , men var tvungen att börja plugga nu för att kunna få pengar så allt kan gå runt och lite plus med:)
Så är det...

Men nu ska jag leka med gumman och vänta på att älskling ska komma hem från jobbet.
Puss&Kram!!

Gumman sitter i sin pulka för första gången <3


Kommentarer
Viola 22årig tvåbarnsmamma säger:

Hoppas det går bra med dagis, jag började plugga i höstas och min dotter var bara elva månader när hon skolades in. Men det har otroligt nog funkat jättebra :)



Avis på att ni har snö förresten :)

2012-01-09 | 19:05:29
Bloggadress: http://mummyfied.blogg.se/
Veronica säger:

Va bra:) Hoppas de kommer att funka lika bra med min dotter med:)

Ja de är mysigt med snö.

2012-01-10 | 09:35:08
Bloggadress: http://veronicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback