8 mars

Jag håller på att städa och gumman är på dagis ska hämta henne om en stund.
Jag håller på att städa och greja här hemma , får se hur mycket jag orkar och hinner.
Hinner nog klart nere idag för de är inte alls så mycket kvar att göra, och de är gött:)

Och i kväll så ska jag på bodybalance å de ska bli gött.
Får nog go träningsvärk efteråt men så ska de vara.
Jag trodde inte att de skulle vara så jobbigt som de är.
Var på de förraveckan och provade och fastnade för de.
Och då ska gumman vara hos sin mormor.
För att älskling ska jobba kväll idag så han ska inte sluta fören rint 21.00 eller nått sånt.
Och de tar minst 1 timme i från jobbet, sen får vi se hur väglaget är med.
För de är ju hur mycket snö som helst ute nu ju.
Jag vill verkligen inte ha snö nu, utan jag vill ha VÅR!!
Hoppas snön snart försvinner.

Men jag funderar på om jag ska sova hos mamma i natt eller om jag ska sova hemma, hm..
Får se hur jag gör..
Men nu ska jag fortsätta att greja här och kanske äta lite med.
Och när gumman kommer hem så blir de massa lek och bus om hon inte är allt för trött efter dagis.
Ha de bra..
Puss &Kram!!


Kommentarer
El-sarah från Karlberg säger:

Fin blogg :)

2012-03-08 | 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback