Dagis, plugga sen prov!

Idag så vaknade gumman kvart i 7 eller nått sånt  och var helt klarvaken och tyckte att vi skulle gå upp.
Så vi gick upp , jag gjorde välling till henne å så satte vi oss i soffan och myste under filten, efter de så har vi klätt på oss och busat.
Men nu snart så ska gumman till dagis och efter jag har lämnat henne där så ska  jag ska hem och plugga lite sen dra till skolan och ha prov.
Får se hur de går.. är lite orolig men jag får göra mitt bästa.

Sen efter skolan så ska jag hämta gumman å så ska de bli massa bus och lek.
Saknar gumman massor när hon inte är hos mig<3
Min dotter är de bästa som någonsin har hänt mig, jag älskar henne mest av allt i hela världen<3

Sen är de bara att vänta på att älskling kommer hem, tror han kommer hem sent idag för han har en datakurs i kväll tror jag.
Men så kan de vara.

Men nu ska jag snart ta på mig och gumman ytterkläder och gå ut.
ha de bra så länge allihop!
Puss&Kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback