Kvällen

Idag så försökte jag greja lite hemma men de gick sådär fick lite gjort i alla fall:)
Sen på eftermiddagen så var jag och gumman ute en sväng och gick till lekplatsen och gungade och åkte rutschkana och de tyckte hon var jätte kul:) Å då var min kompis Alexsandra med som jag inte träffat på jätte länge.
De var jätte kul att få träffa henne igen :)

Sen när vi kom hem så lekte gumman lite, men efter ett litet tag bara så kröp hon upp i mitt knä och ville sova middag lite, och de fick hon så klart.

Sen nu på kvällen då så var jag hon min kompis Sara och käkade lite och då var gumman hemma med sin pappa och myste.

Men nu blir de att sova för min del för de har min prinsessa gjort för länge sedan:)

Godnatt allihop!
Puss&Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback