Alla ❤-dag idag!!

Idag är de alla hjärtans dag och jag har fått jätte fina presenter av älskling.
De blev en skatt jakt för att hitta alla sakerna och de var jätte kul men ändå klurigt.
Han skickade sms från jobbet och berättade vart jag skulle börja och sen var de ett kort han hade skrivit och sen var de lappar fram till skatterna.

Och de bestod av: en chokladask med hjärtan, en jätte söt nalle, och två påsar med krokofanter:)
Tycker de är så gulligt av honom, han hade verkligen inte behövt göra detta.

Älskar dig Alexander över hela mitt hjärta ❤ . Jag har verkligen världens bästa sambo!!!

Jag ska gå ner och handla något till han och min dotter sen, när jag hämtar henne från dagis:)
Får se vad jag hittar på ;)

Ha en jätte bra alla hjärtans dag allihop<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback