2 dagar kvar

Idag är de bara 2 dagar kvar till julafton. Men jag tycket fortfarande inte de känns som de är julafton så snart :/ Jag har fortfarande inte fått lika mycket julstämningen som jag brukar ha. Men de kanske är för att de inte finns nån snö än.
Men jag hoppas snön kommer snart;)

Idag så har jag och gumman varit å fikat med min kompis Alexsandra och de var jätte trevligt för jag hade inte träffat henne på länge. Och jag hoppas att vi kan ses snart igen.

Efter de så var jag och gumman å hälsade på svärmor och svärfar i butiken.
Sen blev de å knalla hemåt till älsklingen som hade kommit hem från jobbet.

Så nu i kväll så har älsklingen och jag städat lite på övervåningen och fått upp våra sänglampor äntligen ;)

Me nu ska jag försöka sova.
God Natt och Sov Gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback