4 dagar kvar!

Nu är de bara 4 dagar kvar till Julafton, jag tycker december har gått fort i år faktiskt.

Idag så har jag varit på MVC och allt såg bra ut:)
Hoppas de fortsätter så:)
Men jag ska börja ta järn tabletter några gånger i veckan, så kanske jag kan bli lite piggare med. Känner mig så trött hela tiden, hoppas de går över snart nu då:)
Och Kelly var med till mvc ,som hon inte har varit på dagis. Hon var jätte duktig när vi var där. Mammas lilla prinsessa <3

Nu blir de snart att göra mat och försöka plocka lite här hemma och hänga tvätt.. Och vänta på att älskling ska komma hem ifrån jobbet<3


Kommentarer
mimmi säger:

Vill se bild på magen ;) kram

Svar: Då får jag försöka ta nån bra bild, har faktiskt inte gjort de än :) kram
veronicaa.blogg.se

2012-12-20 | 16:31:02
Bloggadress: http://emiliemimmijohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback