Karlstad med familjen idag :)

Idag har har jag varit i karlstad med hela familjen, de var jätte mysigt <3
Först var vi inne på Ikea och kollad på nya madresser till sängen, sen blev de en lampskärm till gummans rum och en matta till hallen.
Sen blev de en snabbsväng in på H&M med och där handlade jag 2 diadem till gumman, får se om hon vill använda dem :)
Sen blev de Rusta där köpte vi tvål, schampo och en jätte mysig rosa filt som jag velat ha länge.
Jag och gumman ska ha den tillsammans ;) hihi eller hon kommer nog att ha den mest men ändå, jag kan ju låna den ibland:)
Kanske får köpa en sån fillt till nån gång:) hihi
Men denna dagen har varit en super dag :D
Älskar min underbara familj mest av allt<3


En sådan fillt blev de:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback