Sommarstugan senare!!

Idag så håller jag på att tvätta lite å så, för de behövdes :) hihi.
Sen blir de att packa lite å så för jag och gumman ska åka till sommarstugan idag och stänna där till imorgon, min mormor och morfar är där med:).
Och älsklingen ska åka till sina föräldrar idag och greja med bilen , han ska vara där hela helgen.
Men jag känner att vi kunde åka till sommarstugan idag och komma till svärföräldrarna imorgon.
För jag saknar att vara i sommarstugan, var där jätte mycket som liten å så och har inte varit där på hur länge som helst.

Och annars händer de nog inte så mycket mer idag faktiskt:)
Men om ni ringer mig eller messar senare och jag inte svarar eller de inte går att få tag på mig, så är jag i sommarstugan och där är de inte så bra mottagning:)

Ha de bra!!

Puss&Kram!!


Mammas söta prinsessa<3
(Kortet är taget för ett tag sen!)


Kommentarer
Emma - med prinsessan i magen ♥ säger:

Vilken sötnos!

Hon är beräknad till 6 maj och ska heta Olivia Isabella :}

2012-02-10 | 14:25:26
Bloggadress: http://emmaskoog.webblogg.se/
Veronica säger:

Tack så mycket:) Va mysigt de är inte så lång tid kvar nu,vilket gulligt namn :D

2012-02-16 | 20:26:49
Bloggadress: http://veronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback