27/1/2012

Nu är gumman på dagis och jag ska plugga egentligen, men känner att jag behöver ta de lugnt lite för jag är fortfarande sjuk :/ Inte kul alls.

Får se om jag orkar plugga lite senare, hoppas jag gör de i alla fall.
Och jag hoppas att jag få mina böcker idag med, annars blir jag rätt bet kan jag säga.
För denna helgen behöver jag plugga massor och de är inte lätt att göra de om jag inte har några böcker.

Jag har hittat lite kläder som jag skulle vilja ha, men får se vad älskling säger. Försöker få tag i han men han svarar inte.
Han är ju på jobbet men han kanske kan ha nån rast nån gång så han kan svara ;)
Man kan ju alltid hoppas.

Nån som vet nån bra film som man kan titta på??

Puss&Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback