Söndag

Nu var de nån dag sedan jag bloggade och de känns inte bra. Får skärpa mig och verkligen försöka blogga lite varje dag i alla fall.

Igår så hade vi en mysig familje dag vi busade, kollade på film å bara myste. Sen på kvällen gick vi ut en lite sväng och de var jätte skönt och gumman fick gå i snö för första gången, men jag höll henne i handen som hon inte kan gå själv än då. Men hon tyckte de var roligt:)

Efter de så blev de ett bad för henne och hon hatar ju verkligen att bada annars men igår så fick hon bada med pappa. Å innan jag satte i henne i badet så fick hon stå å plaska med händerna i vattnet en stund å efter de så gick de jätte bra att bada.
Jag hällde i massa skum å grejer å hon tyckte de var jätte kul:)
Så nu hoppas jag att de fortsätter så att hon tycker om att bada.

Men idag så blir de att tvätta hela dagen:( usch men måste tyvärr göras. Men de blir ju lek å bus med och de är roligt :D

Men nu måste jag ta tag i mig själv å göra oss i ordning här hemma.

Puss&Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback