9 mars

Nu sitter jag och kollar på tv och så har jag gjort mig en stor kopp te. Känner mig frusen.
Vet inte varför hm..?
Bara jag inte håller på att bli sjuk.

I kväll blir de nog mys med familjen.
Saknar min älskling jätte mycket, träffade inte han igår för han kom hem vid 12 i går kväll. För han jobbade kväll på jobbet.
Så nu ska de bli skönt att få ha han hemma några dagar och de tycker nog gumman med.

Men jag och gumman har haft de jätte mysigt, med gos, bus och lek.
Och gumman sover som en stock just nu.
Och när gumman har vaknat så blir de mer städning innan man kan ta en myskväll:)

Jag älskar min lilla prinsessa och sambo mest i hela världen <3

Men nu innan jag ska sätta igång med allt igen så ska jag dricka mitt te och kolla lite på tv:)
Puss&Kram!!


Min stora kopp te ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback