Barnmässan i Karlstad

Idag så har jag och gumman varit på barnmässan i karlstad med Sandra och hennes son Timmy.
De var jätte trevligt och man fick endel gratis grejer där ;)
Men de var jätte trevligt och jag hoppas verkligen att jag och gumman kan åka dit nästa år med:)
På mässan så såg jag även Familjen Norrström och familjen Wallquist från "Familjen annorlunda", de var roligt att få se dom i verkligheten.
 På mässan köpte jag en Nalle med tröja och på tröjan så står de gummans namn på.
Tyckte de var gulligt och så blir de ju ett personligt gosedjur.

Men efter mässan så åkte vi till Bergevik och käkade och shoppade lite.
Köpte en tröja och ett par byxor till gumman och 2 par skor till henne och 1 par vårskor till mig.
Shoppade inte så mycket denna gången, men de finns fler gånger man kan åka dit:)

Efter de så åkte vi hem till Sandra en stund och så kom Alex och hämtade oss där sen
och nu sitter vi och kollar på tv hemma och gumman sover.
Jag tror hon med hade jätte roligt, och hon har varit på ett jätte bra humör idag min lilla prinsessa<3
Men blir nog sängen snart för mig , känner mig inte helt bra tror jag börjar bli förkyld:(
Men får se hur de utvecklas.

God Natt allihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback