19 mars

Idag så vaknade gumman halv 7, önskar att hon kunde sova lite längre men så kan de vara.
Men jag vaknade med en jobbig huvudvärk och den vill verkligen inte försvinna, men jag undrar om värken kommer i från nacken och går upp i huvudet, för jag har ont i nacken med :(
Hoppas bara att de går över snart.

Om en liten stund så ska gumman till dagis, efter de har jag ett ärende på stan, efter de så blir de hem och plugga och vid halv 3 så ska jag ha prov i skolan.
Får se hur de går på provet är inte alls säker på att jag kommer att klara de :/ Men jag hoppas att jag klara de.
För då är jag klar med den kursen sen.

Efter skolan blir de att hämta gumman på dagis och hem å hem och laga mat.
Sen blir de bus, lek, städa lite och plugga om jag kan, för att min sambo kommer inte hem fören tidigast 22 i kväll, för han ska på nån teater eller var de var med jobbet,
 Så då blir jag och gumman ensamma en stund i kväll då, om inte mamma eller någon kompis kommer över och hälsar på en stund. Får se vad de blir, men jag vill ha en rätt lugnt kväll ändå.
Men nu måste jag göra mig och gumman helt klara:)

Ha de bra så länge!
Puss&Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback